ניהול דף פייסבוק

בעידן השיווק האינטרנטי של היום אי אפשר להתעלם מהדומיננטיות של הרשתות החברתיות בימינו ובראשן אתר פייסבוק,

שאף על פי שקמו לו מתחרים רבים, שומר על מקומו בפסגה.

דרך הרשתות החברתיות נבנים טרנדים, מסתמנות אופנות משתנות וכמובן קביעת סדר יום.

רוב השימוש של עסקים בפייסבוק מתבססים על הקמה וניהול של דפים עסקיים ומודעות ממומנות.

דף עסקי בפייסבוק מקבל לייקים ומשתמשים בוחרים האם לעקוב אחרי הפוסטים של העמוד, יכולים לדרג את העסק ואף לשתף ולהגדיל את התפוצה של הדף.

לפעילות ברשתות החברתיות יש מספר יתרונות:

1. קשר ישיר עם לקוחות.

2. מעקב יעיל אחר מתחרים.

3. יכולות מתקדמות לפילוח קהל יעד.

4. אפיקי פרסום ושיווק חינמיים לצד ממומנים.

וגם כמובן מספר חסרונות:

1. פידבק שלילי שנראה באופן פומבי לשאר הגולשים.

2. הפרסום אינו מתאים לכל ענף.

3. קושי בהעברת מסר מורכב או ארוך בעידן של "מיידיות".

אנו בלורקה, מנהלים מספר הולך וגדל של עמודים עסקיים במגוון תחומים עבור לקוחותינו.

לכל עמוד ולכל ענף יש הלך רוח משלו, קהל עוקבים שונה ותפקידנו כמנהלי העמוד למצוא את הדרך הנכונה ליצור "באזז" מסביב לעמוד,

ליצור תכנים מעניינים עבור העוקבים, להגדיל את תפוצת הפרסומים ולעזור לעסק להגיע ליעדיו.

בנוסף, אנו מחפשים קבוצות רלוונטיות בפייסבוק על מנת לשתף בהן את הפרסומים של העמוד העסקי ובאמצעות זאת

להגדיל את מספר העוקבים אחר העמוד ולהגדיל את התפוצה.

השימוש במודעות ממומנות עשוי להביא לתוצאות מיידיות גבוהות יותר מזו של פעילות "אורגנית" בעמוד העסקי.

בהעלאת קמפיין לפייסבוק אפשר למקד את קהל היעד על פי גילאים, איזור גיאוגרפי, תחומי עניין ופרמטרים נוספים.

רוצים לקבל הצעת מחיר ולשמוע פרטים נוספים על ניהול דפי פייסבוק? צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן