- בחינה ראשונית של הפרויקט,בחינת השוק, האם יש כבר משהו דומה ? בחינת מתחרים, ניתוח ראשוני של המצב הקיים, קניית שם מתחם רלבנטי (URL).
- כתיבת בריף ראשוני לאתר – ניסוח של הפרויקט בראשי פרקים.
- ניתוח מפורט של הצרכים, פילוח קהלי יעד, הצבת מטרות ויעדים והחלטה על אסטרטגיה.
- כתיבת אפיון מפורט.האפיון הוא מסמך תכנוני המגדיר בצורה מפורטת כל דף באתר, היררכיות המידע, UI, שימושיות ועוד. באפיון כדאי לשתף מומחי תוכן ומומחי קידום אתרים ע"מ שנקבל פלטפורמה התואמת את דרישות קידום אתרים אורגני באינטרנט בצורה המיטבית.
- תכנון בסיס הנתונים כדי שיכיל בצורה המיטבית את תכני האתר
- קוספט גראפי, תהליך בו המעצב\ת של האתר, בכפוף לדרישות שהלקוח נותן, מעצב את דף הבית של האתר ודף נוסף אחר באתר. בשלב זה נקבע ה Look & Feel של האתר.
- ביצוע גרפי, השלמת כל דפי האתר לפי הקונספט הנבחר ע"ס תוכנית העבודה שמתווה האפיון.
- תכנות אתר – התכנות מתבצע בסיום העיצוב, לפי תכנית העבודה שנגזרת מהאפיון.
- ארוח אתר ( אכסון אתר \ אחסון אתר )בחברת ארוח (Hosting)
- בדיקות איכות (QA) ותיקונים אחרונים.
- הדרכת הלקוח על האתר ומנגנון העדכון שלו (Back Office,CMS).
- כתיבת התכנים הראשוניים של האתר.
- ביצוע SEO – אופטימיזציה למנועי חיפוש (לחיפוש אורגני של מנועי חיפוש). קידום אתר אינטרנט צריך להתחיל מהשלב הראשוני של תכנון האתר ע"מ שהבנייה הטכנית תתאים לדרישות קידום אתרים בצורה המיטבית
- שיווק: מגוון רחב של אמצעי פרסום באינטרנט ומחוצה לו.
- תחזוקה שוטפת של האתר הן מהצד הטכני והן מהצד התכני. העבודה על אתר אינטרנט לעולם אינה נגמרת.
- תוספות ושינויים באתר שבנינו, ייתכן שחלק מהתוספות היו ידועות מראש והושארו לשלבים יותר מאוחרים.
- קידום, כתיבת תכנים, שיתופי פעולה ועוד המון פעולות שצריך לעשות עם אתר חיי וקיים.